Hii Readers! Welcoming To Blog Farah..Im New In This Blogging World.Follow Me Keyh..Thanks Coming

Saturday, November 26, 2011

* buku baru azam baru perangai baru ! *

Hai korang ! hari nie hari baru,,tahun baru untuk orang2 muslim..heee mesti korang berazam macam2 kan...expecially aku ! aku nie bukan dari golongan yang baik..n aku tak pernah anggap aku dah baik..nak katakan tiap2 hari laa muncul buku baru...bagi aku setiap pagi mata aku terbuka bermula lah kehidupan baru aku..dan setiap malam sebelum mata aku tertutup..itu lah masa untuk munasabah diri..meminta dan memaafkan orang lain serta diri sendiri.. 


 ★★══════════════ ●❤● ══════════════★★
  >>JADIKAN HARI INI LEBIH BAIK DARIPADA SEMALAM<< 
★★══════════════ ●❤● ══════════════★★

pepatah melayu "TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR,TERLAJAK KATA BADAN BINASA".. benda dah lepas jangan di kenang2kan....bahaya tau kat diri korang...benda yang manis buat kenangan... *alololo sweet gitoo* ermmm aku pon test2 tok lupakan segalanya kenangan pahit 2011..yang berlaku semua ada hikmah di sebaliknya...kadang2 setiap kehadiran seseorang tu adalah sebagai pengajar untuk mengajar kita tentang kehidupan mereka...supaya kita dapat pengajaran dari pada seseorang itu.. *tak kenal maka tak cinta..bila dah kenal macam cilaka* ops2!! salah tu..walaupun dia sejahat mana pon dia tetap dah berbakti untuk kita..korang tak caya??ermm kalau laa korang jumpa n kawan semua dengan orang yang baik je..suci bersih murni...tak pernah rasa kecewa,sedih,sakit hati segala2 nya lah..tak dapat belajar tentang menghargai,warna warni kesedihan gembira...haaa tak ke bosan hidup.. MACAM ORANG TAK DE PERASAAN JE..kan3....eee bosan !

|| MANUSIA ||
BODOH: xblaja dri pngalaman sndri n xblaja dri pngalamn org len..
PANDAI: blaja dri pngalaman sndri tp xblaja dr pngalaman org len..
BIJAK: blaja dri pngalaman sndri n pngalaman org len..

Petikan dari nana yang comel ! korang....heeee...kita sebenarnya dah lama buat blog cuma tak sempat na usik2 sane sini...miea yang tolong tambah2..n nana tu sebagai pencetus idea... :))  TEPUK DADA TANYA IMAN..SAPU KEPALA TANYA MINDA..okey korang...hee dah tak de pape lagi dah..maaf lau tak suka..ini coretan dari hati yang ikhlas ❤..papai.... ^__^  


                                                                                                                   

No comments:

Post a Comment